Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efekt rodičovské výchovy u předškolních dětí na sledovanost sociálních sítí
Partlová, Iva ; Harsa, Pavel (vedoucí práce) ; Kmoch, Vladimír (oponent)
Východiska: Rychlá a moderní doba jde velice kupředu. Moderní technologie se dostávají do rukou všem ať chceme či ne, bohužel i těm nejmenším. Všichni se od všech učíme a napodobujeme chování druhých již od malička, a hlavně od našich rodičů. Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je, zda mají rodiče vliv na používání sociálních sítích na své předškolní děti. Dalším cílem je se zaměřit na to, kolik času děti na obrazovkách tráví. Dále také zjistit, na jakých sociálních sítích děti respondentů nejvíce tráví čas a zároveň to porovnat s jejich rodiči, zda kopírují jejich vzorce chování. Metody: Data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Celkem odpovědí bylo 136, které byly jak ve formě psané, tak on-line. Psané dotazníky byly pečlivě přepsány do excelu a následně vyhodnoceny. Výsledky: Děti jsou ovlivněny svými rodiči ve výchově, která je spojená s používáním obrazovek a jaké činnosti na nich nejvíce vyhledávají. Rodiče jsou nejvíce pro restriktivní mediaci. Další nejvíce zastoupenou je aktivní mediace. Nejvíce svoje elektronické zařízení půjčuje rodič, který má vzdělaní střední školu s maturitou či VOŠ. Nejvíce času na sociálních sítích tráví děti, kterým je 6. Nejvíce stráveného času na sociálních sítích bylo hodinu denně. Děti v předškolním věku nejsou ovlivněni svými sourozenci v...
Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010 - 2014
Vecko, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010-2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobná analýza vývoje medializace biatlonu na obrazovkách České televize, přesněji na kanále ČT sport v letech 2010 až 2014. Dalším cílem je analýza sledovanosti biatlonových pořadů vysílaných v České televizi. Metody: V této práci bude užito kvantitativní obsahové analýzy, prostřednictvím které dojde ke zjištění, kolik času bylo věnovánu různým biatlonovým pořadům v jednotlivých letech a měsících. Analyzován bude elektronický televizní program České televize. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že prostor věnovaný biatlonu na obrazovkách České televize ve sledovaném období roste. Největší nárůst vysílacího času byl zaznamenán letech 2011 a 2013. Na tento vysílací čas mají nejvíce vliv velké akce typu mistroství světa a olympijských her. Největší sledovanost byla zjištěna v letech 2013 a 2014. Klíčová slova: Biatlon, Česká televize, kvantitativní obsahová analýza, vysílací čas, sledovanost, média
Eskalace krize v řecké veřejnoprávní televizi v letech 2013-2014
Srpová, Zuzana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce jsou veřejnoprávní média, obzvláště veřejnoprávní televizní vysílatelé. Po všeobecném vymezení základních pojmů souvisejících s uvedenou tematikou a vytyčení rozdílů mezi médii v soukromém a veřejném sektoru jsem dále blíže charakterizovala veřejnoprávní média ve vybraných evropských zemích. Jako tyto země jsem zvolila Velkou Británii, Německo, Itálii a Českou republiku. Tyto státy jsem zvolila z důvodu, že se jedná o země vyznačující se různými systémy ať po už ekonomické, politické či mediální stránce. Důkladnému rozboru je v práci podrobena historie, vývoj a současná situace veřejnoprávních médií v Řecku. V souvislosti se zařazením do historického kontextu práce plynule přechází ke krizi, která nastala v zemi v červnu roku 2013 v důsledku rozporuplného vládního zásahu do médií, kdy došlo k přerušení vysílání řecké veřejnoprávní televize ERT. Praktická část práce je následně věnována analýze sledovanosti řecké televize na základě dostupných dat v období před, během a po této situaci z června 2013. Hlavním úkolem práce je ukázat, zda se vládní jednání projevilo na sledovanosti televize řeckou veřejností.
Koronavirová epidemie a publikum Mall.tv
Pokorná, Jana ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Práce zkoumá otázku, jestli a případně jak a proč se během první vlny koronaviru na jaře 2020 proměnila sledovanost internetové televize Mall.tv. Při hledání odpovědi využívá kvantitativní analýzu interních dat poskytnutých Mall.tv, která byla zpracována prostřednictvím statistických výpočtů. Zároveň testuje hypotézu, podle které mohl být klíčovým faktorem ovlivňujícím proměny velikosti a sociodemografického složení projekt #kulturažije. Z výsledku analýzy ale vyplývá, že publikum se během jara příliš nezměnilo a větší změny jsou zřetelné až po skončení jarní vlny. Hypotéza, že projekt #kulturažije měl na web přivést větší množství nových uživatelů, se tak nepotvrdila, impakt projektu byl spíše marginální.
Proměny zvyklostí televizních diváků na českém mediálním trhu
Lutovská, Kristýna ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit aktuální situaci na českém televizním trhu v porovnání s minulými roky. Jak se měnila sledovanost jednotlivých stanic a také preference diváků s rozšířením programové nabídky zejména o zaměřené kanály. V první části práce se čtenář seznámí se stručnou historií televize, vysvětlením pojmu médium, definicí mediálního publika a vývojem stanic na českém mediálním trhu. Poté práce představí jednotlivé metody, pomocí kterých je prováděn výzkum. Metodami jsou kvantitativní analýza dat z elektronického měření sledovanosti televize a kvalitativní analýza pomocí metody Focus groups, neboli skupinových rozhovorů. V závěrečné části jsou předloženy výsledky analýzy, které tyto metody přinesly - jak a jestli se měnily v čase divácké preference.
Výzkum sledovanosti biatlonu u studentů FTVS UK
Beran, Dominik ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Výzkum sledovanosti biatlonu u studentů FTVS UK Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit sledovanost biatlonu u studentů FTVS UK. Přínosem práce bude zpracování a poskytnutí pohledu na sledovanosti a zájem o biatlon u této skupiny. Tato data by následně mohla sloužit jako základ pro budoucí hlubší výzkum. Metody: V práci je využívána metoda kvantitativního výzkumu. Soubor respondentů byl určen částečně ovlivněným výběrem, minimální velikost tohoto souboru byla stanovena na 75 respondentů. Sběr primárních dat probíhal prostřednictvím elektronického dotazování. Výsledky: Dle výsledků výzkumu se přibližně 86 % respondentů zajímá o biatlon. Dále bylo zjištěno, že drtivá většina z nich sleduje biatlonový sportovní přenos prostřednictvím kanálu ČT sport. Více než 78 % respondentů také sleduje biatlonový obsah prostřednictvím sociálních sítí. Za 2 nejdůležitější faktory televizního biatlonového přenosu pak respondenti považují kvalitu komentáře a množství reklam. Klíčová slova: marketingový výzkum, média, sledovanost, biatlon
Sledovanost televize v mezigeneračním srovnání
Meisnerová, Eliška ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Veselková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozdílem sledovanosti televize mezi generacemi. Cílem práce je zjistit, jak se liší jednotlivé generace ve svých televizních návycích. Kolik času tráví sledováním televize, jaké sledují kanály a jakým televizním pořadům dávají přednost. Práce porovnává generace Baby Boomers, X, Y a Z. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis televize jako masového média a jeho vývoje. V teoretické části je dále charakterizován televizní trh a hlavní provozovatelé vysílání v České republice. Jsou také vysvětleny pojmy, které se týkají sledovanosti televize a programových schémat televize. Dále jsou charakterizovány jednotlivé generace a jsou uvedeny jejich charakteristické vlastnosti. Analytická část pak nalézá odpovědi na výzkumné otázky. Jak se liší doba sledování televize mezi jednotlivými generacemi? Z práce plyne, že nejvíce sledují televizi lidé z generace Baby Boomers, a zároveň tato generace vykazuje největší výkyvy ve sledovanosti během týdne či během roku. Dále práce odpovídá na otázku, jaké jsou nejsledovanější kanály. Nejsledovanějším kanálem napříč všemi generacemi je TV Nova. Sledovanost ostatních kanálů se liší po jednotlivých generacích. Mezi nejsledovanější pořady patřila za rok 2017 pro všechny generace štědrovečerní pohádka...
Eskalace krize v řecké veřejnoprávní televizi v letech 2013-2014
Srpová, Zuzana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce jsou veřejnoprávní média, obzvláště veřejnoprávní televizní vysílatelé. Po všeobecném vymezení základních pojmů souvisejících s uvedenou tematikou a vytyčení rozdílů mezi médii v soukromém a veřejném sektoru jsem dále blíže charakterizovala veřejnoprávní média ve vybraných evropských zemích. Jako tyto země jsem zvolila Velkou Británii, Německo, Itálii a Českou republiku. Tyto státy jsem zvolila z důvodu, že se jedná o země vyznačující se různými systémy ať po už ekonomické, politické či mediální stránce. Důkladnému rozboru je v práci podrobena historie, vývoj a současná situace veřejnoprávních médií v Řecku. V souvislosti se zařazením do historického kontextu práce plynule přechází ke krizi, která nastala v zemi v červnu roku 2013 v důsledku rozporuplného vládního zásahu do médií, kdy došlo k přerušení vysílání řecké veřejnoprávní televize ERT. Praktická část práce je následně věnována analýze sledovanosti řecké televize na základě dostupných dat v období před, během a po této situaci z června 2013. Hlavním úkolem práce je ukázat, zda se vládní jednání projevilo na sledovanosti televize řeckou veřejností.
Srovnání vysílání České televize z Mistrovství světa v ledním hokeji 2004 a 2015
Svitáková, Martina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce Srovnání vysílání České televize z Mistrovství světa v ledním hokeji 2004 a 2015 analyzuje okolnosti vzniku a průběhu obou šampionátů tak, jak je mediálně zpracovala Česká televize. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části autorka vymezuje pojmy spjaté s prací, jakými jsou média a sport obecně, televize a televizní vysílání, vysílací práva a sportovní žurnalistika v televizi s jejími historickými milníky. Teorie také stručně popisuje historii České televize a její úlohu v dnešní společnosti. Dále je zařazena kapitola o tematickém sportovním kanálu ČT sport, která mapuje okolnosti jeho vzniku a jeho současnou podobu. Teorie je zakončena kapitolou o historii vysílání z domácích šampionátů, která krátce pojednává o tom, jakým způsobem byly mediálně zpracovány předchozí domácí hokejové šampionáty. Praktická část má podobu kvalitativní analýzy, která se snaží zodpovědět otázky jak a proč, tedy za jakých okolností projekt MS vznikal, jaká byla úloha ČT, v čem spočívaly její kompetence a povinnosti. Popsána jsou obě programová schémata šampionátů a také vysílací týmy ČT, které se na mediálním zpracování podílely navenek, tedy byly vidět na televizní obrazovce. Následuje analýza sledovanosti jednotlivých šampionátů a rozhovor s Robertem Zárubou, jakožto osobou, která se...
Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010 - 2014
Vecko, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Vývoj medializace biatlonu v České televizi v letech 2010-2014 Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobná analýza vývoje medializace biatlonu na obrazovkách České televize, přesněji na kanále ČT sport v letech 2010 až 2014. Dalším cílem je analýza sledovanosti biatlonových pořadů vysílaných v České televizi. Metody: V této práci bude užito kvantitativní obsahové analýzy, prostřednictvím které dojde ke zjištění, kolik času bylo věnovánu různým biatlonovým pořadům v jednotlivých letech a měsících. Analyzován bude elektronický televizní program České televize. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že prostor věnovaný biatlonu na obrazovkách České televize ve sledovaném období roste. Největší nárůst vysílacího času byl zaznamenán letech 2011 a 2013. Na tento vysílací čas mají nejvíce vliv velké akce typu mistroství světa a olympijských her. Největší sledovanost byla zjištěna v letech 2013 a 2014. Klíčová slova: Biatlon, Česká televize, kvantitativní obsahová analýza, vysílací čas, sledovanost, média

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.